poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Delikatnie ;)

Tak, mam dużo nauki więc piszę notkę.

Wczorajszy dzień zaowocował w fantastyczną sesję z Gabą :)

Gaba ma bloga tutaj: http://itutotam.blogspot.com/
a fanpejdża tutaj: https://www.facebook.com/pages/Bednarz-Gabriela-Photography/222417837808038

Gaba jest tak sympatyczną osóbką i prześwietnym fotografem, że bardzo się ucieszyłam gdy zaproponowała mi sesję zdjęciową :) Jej charakterem było także zrobienie zdjęć mojej biżuterii, zatem wszelkie dodatki- my work ; )



Miejscówka cudowna :)






 Nawet mnie udzieliły się łagodniejsze klimaty, chociaż czarno-czarno też było :) Tęsknota za latem ubrała mnie w letnią sukienkę, a ciągłe myśli o nadchodzącym Paryżu założyły mi kapelusz ;)



Nie byłam przekonana do tej wycieczki na samym początku, marzyłam o morzu, o dużo cieplejszym miejscu, Paryż nie jest pierwszorzędnym miejscem do którego chciałabym się wybrać, jednak chyba podekscytowanie i tęsknota za podróżą biorą górę coraz bardziej.

Wyrwać się z szarości. Chociaż na chwilkę.


Zachęcam do odwiedzania stron Gaby, no a także swojej, jakby ktoś nie pamiętał to w prawym górnym roku jest taki kliczek "Lubię to"- tak to mój fp :) Tam jest dużo i fajnie i zapraszam :D



A zdjęcia w moim czarnym kiedy indziej ;)

2 komentarze:

  1. Cudowna sesja! ^^ Paryż to mimo wszystko piękne miasto, chętnie bym się wybrała.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sesja, szczególnie podoba mi się ten dusik! (to jest dusik, prawda?)
    Chciałam tekże zaprosić na 3. rozdział u mnie ponieważ troszkę byłem nieobecna :)
    wokenintheroses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń