środa, 22 stycznia 2014

Tyyyle miałam....

...do pokazania, że nie wiedziałam za co się zabrać :))

Nie będzie w tym tygodniu Szwajcarii na IT także bo za dużo się dzieje ; )
otrzymałam paczuszkę z nowymi materiałami i robota wre ;)

tak w przerwach pomiędzy projektami, jak zawsze.


Coś na rączkę :)
bransoletki:
-w kolorze srebrnym, ażurowa
-stare złoto z kameą (już pokazywałam w którejś notce)
-z kwiatuszkiem ażurowym

pierścionki:
-ażurowe z czarnym lub czerwonym oczkiem, lub z dużym niebieskim
-w kolorze srebrnym z kaboszonami- napisy lub motylek :)

bardzo fajnie wyglądają, zwłaszcza te ażurowe pierścionki ze starego złota ^^

Zbliżenie na pierścionki:

i kwiatkową bransoletkę :)


oprócz tego takie ładne kolczyki z motylkowymi kaboszonami :)

Nooo i perełka dnia- smoczy naszyjnik!

taaaki fajny, ze smokiem

El faceto też chciał coś handmade machnąć, więc zrobił kolczyki :))

fajne, co? tych nie oddam ani nie sprzedam ;D









A w następnej notce coś z Gry o Tron... ;)

aaa i jeszcze pamiątkowa focia z wyjazdu w Beskid :))
Z el kuzyno. ; D

7 komentarzy:

  1. Super bloog <33

    http://mylittledifferentworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę tego smoka *-*
    ----------
    ciociasamozuo-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś śliczna i uwielbiam cię , blog dodaje do swojej codziennej rutyny :)


    http://tutajkazdyjestwazny.blogspot.com obserwuję + liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna biżu. Mam podobne zakręcone kolczyki, wygrałam w jakimś konkursie, ale nie wiem do czego je nosić :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej przypadł do gustu smok z koralikiem

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kolczyki i wisiorek ♥

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A kolczyków od El Faceto to nikt kuźwa nie pochwali :(

    OdpowiedzUsuń