czwartek, 14 kwietnia 2011

ryjek i kurczaczek

otóż każde dziecko lubi babrać się w piachu.
oj tam oj tam, jeszcze troche jestem dziecko ;D

powróciłam do zdjęć z E. bo mnie sentyment złapał ;)
karteczka wielkanocna z kurcokiem:

Robienie wszelkiego rodzaju prac idzie mi jak krew z nosa.
totalnie brak czasu na cokolwiek.
wielka ochota na zrobienie czegoś "łał", ale ciągle brak czasu.. wszystkie weekendy zajęte, popołudnia to już totalnie.
Mikołaju, Zębowa Wróżko, czy tam kto, poproszę o kilka dodatkowych godzin w dobie.
ciągle obiecuję komuś że coś zrobię, usiłuję się najpierw wywiązać z tego, przez co dawno dawno temu zrobiłam coś tak faktycznie dla zużycia weny ;)
dobra, koniec biadolenia, noc też ma kilka godzin, nie? :D
wylosowana myśl na dziś:
Bo umrzeć to zbyt mały powód, żeby przestać kochać.

1 komentarz:

  1. Hihi brak czasu powiadasz... Ja mam go bardzo dużo... A ucieka mi strasznie przez palce. Nawet nie wiem kiedy. A też nic nie robię:(

    No i proszę jaka piękna piaskowa rzeźba:D A kartoszka-chyba cała malowana?:) Podziwiam:D

    OdpowiedzUsuń