niedziela, 1 sierpnia 2010

niebiesko-brazowo. plus kartka.

hmm cos dziwnego dzieje sie ze zdjeciami ale mam nadzieje ze je widac.

kartka robiona tutaj, u siostry, wiec zbyt duzego materialowego popisu nie mialam. ale moglo byc gorzej :)

oczywiscie juz odwiedzilam germanski sklep plastyczny, wiec obowiazkowy punkt wyjazdu zaliczony :D





mam spinke. butterfly. ale kompletnie zadna bizuteria do niej nie pasowala. wiec zrobilam swoja.

od razu mnie poproszono o komplecik do innej spinki, bardzo podobnej, tylko kolorki zmienione wiec moze kiedys wrzuce jakies zdjecie, moze nie :)




spodobalo mi sie kolczykowanie.

moze bedzie tego kiedys wiecej?

dziekuje dziewczynom ze scrappassion za cierpliwe odpowiedzi bo ostatnio mam jakas serie glupich i (no... nie dla mnie rzecz jasna) oczywistych pytan. :)

spokojnie, takich bedzie jeszcze duzo :D

hmm no i pozdrowienia :)

1 komentarz: